" Zašto je strano tržište bolji izbor za ciljano tržište StartUp-a? "

Maša Čampara

Maša Čampara

Iako možda nije krenula sa svojim poslovnim poduhvatima u Bosni i Hercegovini, Maša je u Bosnu i Hercegovinu dovela nevjerovatne poslovne prilike.

Svojim povratkom u Bosnu i Hercegovinu učinila je nešto što je od velike važnost za bosanskohercegovačku ekonomiju - pokazala je da u Bosni i Hercegovini postoje mladi ljudi koji mogu i znaju raditi na svjetskom nivou.

Osnivačica je kompanije eMedia Patch koja od svog nastanka bilježi rast u svim sferama. Riječ je o digitalnoj agenciji koja pruža sveobuhvatne usluge medijskog planiranja, upravljanja kampanjama i najaktuelnija konsultantska rješenja za Online Publishere u Americi. Danas broji 36 uposlenika, a primarna vizija eMedia Patch-a je stvaranje poslovnih prilika za mlade i inteligentne ljude kroz globalna partnerstva i pružanje vrhunskih usluga u sferi digitalnog marketinga.

Pored vlastite kompanije, Maša je svoje iskustvo stekla radeći za Optimediu, Mediacom i iVillage. U toku svoje karijere u SAD, Maša je radila za brendove kao što su Staples, Lancome, Cartier i Sanofi gdje je stekla znatno iskustvo.

Pročitajte više o ovom predavanju